ESTER ELENORA FRÅN CREATIVE LOUNGE

kollage sjal ester eleanora Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Idag fick jag hem ett paket med posten innehållandes min vinst från tävlingen hos Happy Days. Denna fina sjal var vinsten och den var lika fin som jag trodde! Det fanns flera fina sjalar att välja mellan i tävlingen, men jag fastnade mest för denna. Har redan flera blommiga sjalar och kände att en enfärgad inte skulle sitta fel. Och så gillade jag den fina spetskanten på denna!

Tack än en gång för att jag vann!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin!

Evelina sa...

Jasså, vad kul =) Vill också beställa kläder hehe =) bara pengar som saknas hehe =)

Grattis till vinsten =) fint pris jue =)
kramar

Jennie Lenita sa...

Svar: Åh tack så mycket :) Drömmarna smakar alltid lika gott ;P

Älskar din härliga "lantliga" design, riktigt vacker alltså!

ullie sa...

visst e det så kul att vinna?
fin den va =)

Hoppas du får en bra helg kram