FREDAG MORGON

potatis och lykta Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Potatis plockad från trädgården, lyx!

Dimman ligger tät utanför fönstret och jag ser i princip ingenting när jag tittar ut. Det regnade nästan hela dagen igår och redan på kvällen började dimman tjockna. Hoppas att det lättar upp lite innan jag ska sätta mig i bilen och fara iväg.

Direkt efter jobbet idag åker vi upp till Mittiamässan och kikar lite. Detta år är det skogstransport som tema. Vi har varit dit flera år i rad och det är kul att det ordnas en så stor mässa på hemmaplan.

Fyra timmars arbete kvar, sedan går jag på semester i två veckor.
Nu är det äntligen min tur att få vara ledig! :)

2 kommentarer:

Mirre sa...

ja nu är det verkligen hösttecken =D. Ohh vad skönt att få vara lite ledig =D

Mirre sa...

Hehe, det är på en ljuslykta som har lite krossatglas look, samt den står så en av mina blomkrukor kommer med, sedan är det fotat mot fönstret och ljuset från gatulyktrona och dropparna på fönstret speglar sig, haha

Ja, måste ha sådana bralls =D