Tisdag Eftermiddag

pelargon Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Har donat och fejat i trädgården nästan hela dagen. Bara att klippa gräset tar cirka två timmar! Men snyggt blir det ;) Trodde att det skulle komma in ett regnoväder, men det gick precis förbi och nu på eftermiddagen blev det riktigt fint väder.

Nu ska jag ta och göra iordning lite middag. Någon dans hinner jag inte med ikväll, tråkigt när det är sista logdansen för säsongen. Men så många danser jag varit på i sommar så gör det inte så mycket om jag missar denna gång!

Jag får ha en mysig kväll framför tv:n istället!

 

3 kommentarer:

Johanna sa...

fina bilder :)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt att få fixat lite i trädgården. Själv väntar jag på upphåll i vädret så att man överhuvudtaget kan vara ute... :-)

Ha det gott!

Mirre sa...

Så mysigt med egen trädgård och fint fixar du med =D