Måndag Eftermiddag

nyponsoppa med skorpor Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Mugg från Greengate, burk från DollarStore.

Gick och lade mig en sväng efter att jag ätit lite lunch. Tänkte jag skulle vila några minuter.
Det råkade bli tre timmar. Oops! Nu är jag ganska utvilad iallafall, men min innepysslardag blev det inte så mycket av… ;)
Fast det kanske är lika bra när jag ännu inte är helt frisk från min envisa förkylning!

Nä, nu ska jag försöka göra någonting innan hela dagen försvinner!

2 kommentarer:

≡ Marie sa...

Oj sådär kan jag också göra ibland, man bara sover och sover =D.

Fint kollage =D, vart hittar du alla dina blommiga detaljer?, muggar osv?
kramar

D A H L È N sa...

sv: ja visst blev den mjuk och fin? :)

åh vilken fin blogg du har! helt i min smak, hit kommer jag tillbax :)