Kalender för 2012 och blommande rosor i november

1    Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

En kalender för nästa år inhandlades för ett tag sedan. Jag brukar vara ganska tidig med det och denna gång fick det bli en från Letts. Köpte man denna kalender så skänktes en del av intäkten till Bröstcancerfonden, så varför inte tänkte jag! Det fanns även en helrosa variant, men denna svarta passade mig bättre.

Bilden på rosen ovan tog jag i fredags uppe vid Nisses farmor och farfars trädgård. Helt otroligt att det blommar fortfarande, vi är faktiskt inne i november nu! Rosen var full av knoppar och såg inte ut att ha några planer på att ta en vintervila.

2 kommentarer:

Marie sa...

Mycket fin, skulle också behöva köpa en, för klottrar sådant på min väggalmenacka och den kan ju alla se hehe

Kramar

Marie sa...

Ja det var allt lite läskigt, man fick lite smått panik

Hoppas att det är bra med dig?