{ Tisdag Förmiddag }

2Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Denna mugg från Maria Blanche har jag tittat på länge. Tycker att de är så härliga, men jag har
tyckt att priset har varit ganska saftigt.
I december hade nätbutiken C´est la vie en bra rabatt och då kunde jag inte hålla mig längre utan
beställde hem denna vita med mörk botten (finns även ljusröda).

5 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Nu är det några dagar sen jag skrev här igen, men vi har haft väldigt fullt upp här hemma.
Igår tillbringade vi hela dagen ute i skogen. Vi började rensa upp bland alla vindfällen som ligger ner.

Det både regnade och snöade om vartannat, så kläderna var helt dyblöta när vi kom hem igen,
men samtidigt var det skönt att vi har börjat på direkt.
Nu väntar vi bara på att grejorna till skogsmaskinen ska bli klara, så vi kan köra med den också.



Nu ska jag ta och fortsätta städa undan julen, 
granen har börjat barra och det är dags för en storstädning!