{ Torsdag Eftermiddag }

8   Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Då var det färdigjobbat för denna vecka och nu tar jag helg i tre dagar!
Denna helg är fullproppad med aktiviteter, så jag behöver inte vara orolig för att jag ska få en tråkig stund.

Imorgon är det min födelsedag och då kommer min mamma ner och hälsar på och
vi ska ta en sväng på stan. Hon har även med sig min systers två barn,
så jag gissar att det blir full rulle! :)

På lördag är det först dop och senare på kvällen ska vi på 25-års fest för en kompis.

Fullt upp med andra ord!

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

Marie sa...

Fint ni verkar ha överallt hemma hos er =D

Marie sa...

Visst varat det, romantiskt stuk, ville ha det i ett rum =D
kramar

Anonym sa...

Sv; Ska bli så kul., du får följa rapporterna istället om du inte ska med på eventet!

Grattis i förskott förresten!

Mary sa...

Och så klickade jag alldeles för fort...och skrev med varken namn eller webbadress. Smart Mary..smart! ;) well.. Den kommer här! och Grattis igen!