{ Måndag Eftermiddag }

4 6 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Anteckningsbok från Rusta.

Håller på att förbereda middagen nu, fläskpannkaka står på menyn idag.
Lyxar även till det med grädde, och hemgjord sylt förstås!

Idag har det varit riktigt kyligt ute, men solen har iallafall varit framme
och det har varit fint med all frost i träden. Jag hoppas att det blir några fler
sådana här dagar denna vecka!

Tack för alla fina kommentarer jag fått på sistone! Det är riktigt kul att läsa
och jag blir så glad att ni gillar det jag lägger upp här.

4 kommentarer:

Marie sa...

Klart att vi gillar det du lägger upp =D

Ohh så gott med fläskpannkaka, här vart det korvstroganoff

Mickan (Gravid v. 34) sa...

Gott med pannkaka, fast jag tar utan fläsket! :P
Hoppas du får en mysig alla hjärtans dag!

Plumeria sa...

Middagen låter god ^^

Stephanie sa...

Jättefina bilder! :) man blir så inspirerad!