{ Lyxfrukost! }

13 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Nu när det är fredag och allt så lyxade jag till det med amerikanska kokospannkakor till frukost. Hittade ett recept inne på
bloggen
Söta Saker som jag testade. Enkla att göra och riktigt mättande!

Solen skiner även idag och det passar bra då vi ska vara utomhus en hel del. Så fort Nisse kommer hem från jobbet
åker vi iväg till några kompisar och hjälper dem med deras bil. Motorn ska ur och diverse delar ska plockas av
så att bilen blir klar för lackning.

Bilar är ett stort intresse för oss, men jag har valt att inte skriva om det så mycket i bloggen,
då jag inte tror att ni är så många som är intresserade av att läsa om bilar ;)


Ha en fortsatt trevlig dag!

5 kommentarer:

Matilda [myphoto.blogg.se] sa...

Ååååh så gott det där ser ut!!

Sv: Tack!! Jo, det är en grusbil :D Kul att du såg det och kom på vad den heter, har försökt komma ihåg namnet på den men inte riktigt lyckats, hihi ;)

Marie sa...

Mummmmms

Plumeria sa...

Ser verkligen smarrigt ut! o fina bilder :)

Jouline sa...

Ja det där kallar jag verkligen lyxfrukost! Kokospannkakor har jag aldrig ätit så det kanske man ska testa nån gång :)

Beatrice Jakobsson (foto) sa...

mums vad gott :)