{ Torsdag Eftermiddag }

1 2 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

På en gammal gård finns det också oftast en massa gamla saker liggandes här och där.
Denna gård är inget undantag.

En sak som är intressant att är många av de saker som ligger och “skräpar” är på mode nu igen.
Som gamla plåtburkar, trasmattor och trälådor. Sådant som en gång lades undan för att de var i vägen,
eller att någon kanske tappade intresse för dem.

Idag har jag njutit av de fina vädret! Även fast solen inte vill visa sig är det riktigt varmt ute.
Så fort Nisse kommer hem från jobbet ska vi iväg och kika på en ny traktor till jordbruket.
Äntligen! :)

Ska vi hinna med all ny mark i vår och sommar som vi har fått arrendera så måste vi ha en till större traktor.
Jag hoppas denna faller oss i smaken och gör den inte det så är det ju bara att leta vidare!


Ha en fortsatt trevlig dag!

2 kommentarer:

Marie sa...

Men sådant där är ju fint ju, sådant gillar jag med, vill ha en gammalträlåda med text på sådär =D

Marie sa...

Näee har inte haft det heller innan så jag vet ju ej exakt hur man ska känna, man kan ju bara läsa och höra från andra.

Hehe ja, lite pinsamt dock för honom kan jag tro, skratt