{ Onsdag Eftermiddag }

9 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Idag är det lite som fredag, jag är nu ledig i två dagar och jobbar istället några
timmar i helgen.
Så någon riktig långhelg blir det inte för min del, men samtidigt skönt att få in lite extra pengar!

10  Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

En ny blomma har fått flytta in i köket. Kände för en lite annorlunda fotografering,
så jag plockade ur den ur krukan och tycker det blev rätt snygga bilder
det med!

Ha en fin eftermiddag och kväll!

5 kommentarer:

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Älskar dina fantastiska bilder! Är bilderna helt oredigerade förresen? Önskar jag var så duktig också :)

Kram Sanna

Marie sa...

ja skönt att få lite extra, har också jobat en del extra nu, alltid roligt då lönen kommer =D

SÅ fin blomma

Marie sa...

Ja, jag är också superförtjust i den så skön och fin =D

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Tack så mycket Anna! :)

KNORKAN sa...

Vad roligt med en "annorlunda" fotografering. Jag älskar bilderna, du är så duktig på att fota. Kram Knorkan