{ Pelargoner i köksfönstret }

köketgrönsaker  Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Kyckling, ris och en god sallad blev det till middag idag. Fina skålen kommer från IKEA.

Solen lyste in så fint här på eftermiddagen. På övre bilden ser ni köksfönstret.
Där ser ni också att jag gillar pelargoner ;) Jag tycker att de är charmiga. Lättskötta är de också
och de verkar trivas där i fönstret.

Har precis kommit in efter att ha släppt in hästarna i stallet och gjort klart inför natten.
Nu ska jag ta och dricka något varmt för att lindra min onda hals. Sen slänger
jag omkull mig i soffan och hoppas att det är något bra på tv ikväll.

Ha en bra kväll allihopa!

4 kommentarer:

Marie sa...

Hej, ohh så fint du har det i fönstret och håller med pelagoner är jättefina

Camilla sa...

Hihi, jag har också mina pelargoner i Skurar från IKEA. :)

Enkel stil sa...

Vilken sommarkänsla med dom fina blommorna i fönstret.
Krya på dig! anita

Jouline sa...

Jag tänkte först fråga om det var en gerbera skål för det ser så ut! Krukorna i ditt fönster är ju såå söta, dom är också från Ikea va? har för mig att jag sett dom där, vill gärna ha några jag med, hoppas dom finns kvar ett tag till :)