{ Tisdag Förmiddag }

6 Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II – Skål från IB Laursen.

God Förmiddag!

Har precis kommit tillbaka från en promenad bort till korna. Lizzy följde med hon också, som vanligt. Vem behöver
hund när man har katt? ;) Korna verkar ha det riktigt bra fortfarande,
de såg ut att njuta av att ha lite mer plats att röra sig på.

Idag är jag ledig och jag har hållit igång ganska bra. Tycker jag har hunnit med hur mycket som helst
och då är klockan inte ens tolv än. En bra dag alltså!

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt och sedan fixa iordning lite lunch.

Önskar er en bra dag också!

Har ni sett att jag fixat en Facebook –sida till bloggen? I högerspalten finner ni den.
In och gilla vetja! ;)

2 kommentarer:

Marie sa...

Tssi så söt att missen följer med som en hund, hehe

Så härliga bilder på kossorna under

Jouline sa...

Tack så mycket :) Härligt när man känner att man hunnit med mycket under dagen :)Jag har en katt hos min mamma, Nisse heter han och varje gång jag är hos mamma och promenerar med hundarna så följer han alltid med, ser så himla sött ut :)