{ Måndag Eftermiddag }

löv Canon EOS 1000d / Canon 50mm 1.8 II

Nu är det flera dagar sedan jag uppdaterade. Jag jobbade hela helgen, så tiden har inte riktigt funnits.
Men jag ser att ni är några tappra besökare iallafall och det tackar jag för!

Jag har heller inte hunnit med att fota något på flera dagar, så idag bjuder jag på en bild
som jag tog förra hösten.

Igår var det säsongsavslutning för danserna på Högslogen. Det var en av de bästa danserna på hela sommaren
och jag ville inte att kvällen skulle ta slut.
Nu laddar jag upp inför tisdagens dans på Nor och hoppas att det blir lika bra där!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jag bor i Mellanbyn som ligger strax innan Saltvik, så det är en mil in till Hudik.
Jag letade efter pepparkaksburkarna när jag vari Järvsö igår, men hittade dem inte så jag mailade bageriet. Tydligen så ska de finnas på lanthandeln i Järvsö samt på två ställen i Bollnäs. Trist att det inte är fler i Hälsingland som säljer dem när de är lokalproducerade. Så det blir en utflykt för mig någon helg tror jag. :)

Marie sa...

När man jobbar så hinner man inte alltid med allt man vill och inte gör det ngt att det är en gamal bild, den är ju så fin