{ Estelle & Thild }

2
Canon EOS 60d / Canon 50mm 1.8 II

Idag tog jag en liten tur på stan efter jobbet.
Hade ett par julklappar kvar att köpa.

Är glad att vi köpt de flesta julklappar tidigt i år, för är det något jag har svårt
för så är det att trängas bland en massa folk. Och idag var en sådan dag då det var ganska mycket folk
i rörelse.

-  -  -

Inne på Åhléns hade de ett erbjudande på setet ovan, så jag passade även på att köpa
det då jag hört så mycket bra om just detta märke. Kul att prova något nytt!

Snöflinga

2 kommentarer:

Marie sa...

Ah kul att pröva ngt nytt, samt håller med gillar inte heller hysteri och trängsel
kramar

Sabinas Foto sa...

Hur gillade du produkterna? Jag har köpt deras läppglans och gillade det, men tål inte handkrämen och deras andra produkter. Var väldigt glad över att hitta läppglans som inte innehöll några dumma ämnen för mig. :)