{ Fredag kväll }

tu

Tulpaner kan man aldrig få nog av. Jag har visserligen visat dessa bilder förr, men de tåls att visa igen!
Som den fotonörd jag är så gillar jag att arrangera prylar och ta fina bilder av dem.

Som denna enkla bukett med rosa tulpaner. Slå in den i bakplåtspapper och vips,
ger den ett annat intryck. Just rosa tulpaner är nog min favorit!

rosa

Dags att göra oss iordning för en danskväll på Tuppens. Expanders spelar ikväll, så jag gissar att det
kan bli riktigt bra! Vi hoppas på det iallafall =)

Torka håret och slänga på sig lite finare kläder så är vi redo att köra sedan.
Längtar!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Lallbacken sa...

hej anna. ljusrosa tulpaner är jättevackra, vårigt. min dotter köpte lokas strawberry ice cream, och oojj vad den var god!!! Grattis till att du blivit moster igen ;)
/mia