{ Valborgsmässoafton }

väsk

Solen skiner och det är tjugo grader varmt på baksidan av huset. Perfekt väder för sista april, eller vad säger ni?
Jag har varit iväg och jobbat ett kort pass på jobbet idag, skönt att sluta tidigt en dag som denna!

Är bjudna på fika om en liten stund. Svärfar fyller år idag och ska firas.
Det blir även middag lite senare ikväll. Trevligt!

Sedan får vi se vad kvällen har ett erbjuda. Har ni några planer för dagen/kvällen?

väska
Min nya väska som jag fick hem igår. Märket är Anna Field och jag beställde den från
Zalando.

Jag är en sådan som använder väskor tills de verkligen inte går att använda mer.
Den jag hade innan denna började få hål i sig lite här och där, så det var på tiden att jag skaffade mig en ny!

Denna är verkligen rymlig med tre stora fack, perfekt för mig som släpar med
mig kameran överallt!

Önskar er en trevlig valborg!

♥  ♥  ♥

3 kommentarer:

Karin sa...

Eller så är det molnigt, 10 grader och en väldigt massa blåst. Så jag nöjer mig med att åka hem till föräldrarna och sitta inne på en god middag!

Marie sa...

Ohh jättesnygg väska =D, samt ha en trevlig valborg nu, vi blir hemma, men äter gott och myser =D
kramar

Junitjej sa...

Vilken snygg väska!