{ Tisdag Kväll }


Idag har det varit en perfekt dag att spendera inomhus. Jag har fått väldigt mycket gjort och städat
igenom nästan hela lägenheten. Sådant som man absolut inte vill göra när det är fint väder ute!

Det har varit mulet i princip hela dagen och nu på eftermiddagen började det även regna.
Även om det är lite surt att det regnar på min semester så är det behövligt för att det ska växa bra
på våra åkrar. Så detta regn välkomnar jag.

2

Ett tjusigt nytt armband har fått flytta hem till mig. När det kommer till smycken så är det oftast
armband jag använder. Detta hittade jag på rea hos Nordljus.

1

1 kommentar:

Lallbacken sa...

Hej anna.
Jättefint armband!! Jag ska nog också kika in till Nordljus.
Åhhh vilken tur du har som äger en farmor och farfar med en sån butik :)
Jag skulle nästa flytta dit om jag vore du ;)
Hoppas du får en fortsatt fin semester. Idag är det inte så jättevarmt, men solen skiner i alla fall!!!
mia