{ Torsdag Eftermiddag }

tvättkorg
Tvättkorgen, pläden och kudden kommer ifrån Rusta.

Idag var det inte riktigt min dag. När jag jobbat färdigt åkte jag in till stan för att kika efter en present
till helgens kalas. När jag kör ut från parkeringshuset tappar jag frontläppen på bilen!

Det skrapade till rejält och den stackars tanten som gick bredvid bilen hoppade högt =)
Jag har åkt där många gånger tidigare, men just idag gick det lite sämre.

Lyckades till sist ställa bilen åt sidan så att jag kunde lossa de sista clipsen för att få loss allting och mitt
i allt svänger en polisbil in och kollar läget. Jag som tyckte det var pinsamt nog ändå att krypa framför bilen
bland allt folk!

tvätt

Denna snygga tvättkorg fick följa med hem idag. Nu när man har haft semester i en månad
så har det hunnit komma in en hel del fina nyheter till butiken.

1 kommentar:

Marie sa...

Ohh snygg tvättkorg, men rackarns med bilen, morr

ja, visst är det snygg jacka =D