{ Tisdag Morgon }

1

Med tanke på den sjukstuga som varit här hemma den senaste veckan så har bloggen hamnat lite på sidan av.
Orken har liksom inte funnits där och fantasin har inte direkt legat på topp. 

Nu börjar jag äntligen känna mig bättre, efter en veckas lång förkylning och håller tummarna för att det
ska gå bra att jobba imorgon bitti.


2

Förra veckan klickade jag hem en ny hårborste, som faktiskt liknar något jag ryktar hästarna med =)

Mitt hår har varit väldigt bångstyrigt nu en period, så jag ville prova något helt nytt.
När mitt hår är blött går det knappt att borsta med en vanlig borste, då känns det som om man sliter bort allt hår.
Med denna gjorde det inte alls ont, jag blev riktigt förvånad. En ny favorit!

Duschcremen Peaches & Cream följde med i paketet den också, doftar underbart!

1 kommentar:

Marie sa...

Ohh tack för tipset med borsten, sådan skulle nog jag med behöva. Samt så fin höstbricka du dekorerat som även pryder headern =D

Skönt att du känner dig piggare
kramar