{ Fredag Eftermiddag }

1 (2)

Lite fredagsläsning följde med hem idag. De enda tidningar jag läser nuförtiden är just baktidningar.
Kul att få inspiration till att baka gott.

Regnet smattrar mot fönstren just nu, typiskt höstväder alltså. Det blir alltså inte några mer utesysslor
för min del idag. Det är kanske nu man ska passa på att röja undan lite här hemma.

Röja undan lite så att man med gott samvete kan tända en massa ljus och sen slänga omkull
sig i soffan. Det låter faktiskt inte så dumt alls!

Önskar er en fin fredagskväll!



Igår fick jag ett litet ryck och ändrade om i designen igen. En ny header fick ta plats
och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Den där tapeten gör sig riktigt bra som bakgrund till bilder som dessa.

1 kommentar:

Systeryster och jag .... sa...

... och i den tidningen finns det fantastisk mycket gott
den bakas en hel del ur den....