{ Fredag Kväll }

Skärmklipp4

Det här blir lite utav ett testinlägg. Som jag har berättat förut så har Blogger strulat för mig på sista tiden.
Bland annat så har mina bilder blivit så mörka och dassiga när jag har laddat upp dem
i inlägg och gör jag kollage blir bakgrunderna rosa istället för vita.

Detta har såklart stört mig enormt och jag har varit inne på att byta bloggportal då jag tycker att mina bilder
är så pass viktiga i bloggen.

Nu har jag dock fått ett supertips av Emma om hur jag kan lösa detta.
Det kommer att ta lite extra tid för varje inlägg,
men det är det helt klart värt!

-  -  -

Nu ikväll har vi varit och hälsat på min pappa som fyller år idag. God tårta
och familjetid var en perfekt start på helgen!

2 kommentarer:

Så gott som sa...

Fin bild! Ha en härlig helg :)

Kamomilla sa...

Här kanske du hittar en annan lösning. Fröken Grön hade samma problem och då hade en läsare gett ett råd ( se kommentarerna)http://frokengronsblog.blogspot.fi/2013/11/fore-och-efter-i-hallen.html