{ Onsdag Eftermiddag }

2

När man kommer hem från jobbet är det lämpligt med ett enkelt mellanmål innan det är dags för middag.
Idag blev det blåbärsyoghurt med hallon och banan. Gott!

Idag var jag och hämtade ut mitt paket från Lakewoodliving som jag berättade om i ett tidigare inlägg.
Både brickan och sjalen syns på bilderna ovan.

Jag blev riktigt kär i sjalen, den är så mjuk och härlig, kommer att användas flitigt!

3

Måste bara lägga in den söta bilden på Kirre och Ville här nedan.
De verkar ha blivit bra kompisar och det syns i höet att Kirre har sin plats just där.
Sötnosar!

1911086_10152268976868194_2019408938_o


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Så söta de är.

Kika gärna in på min blogg i dag om du vill vara med och tävla om en fin ljusstake.

Marie sa...

Perfekt mellanmål innan middagen, för som du säger så står man sig inte på det man åt vid lunch bara tills man äter middag =D

Fina bilder