{ Måndag Eftermiddag }

1

Efter ett pass på jobbet, lunch och en vända här hemma i stallet och ladugården kändes
det skönt att få sätta sig ner och vila benen  en stund!

Men någon lång vila blir det inte. Vi ska nämligen renovera vårt lilla badrum, eller toalett rättare sagt.
Så idag är det planerat att jag ska tömma allt därinne och sen spackla lite så att vi kan måla så snart som möjligt.
Spännande!

2

Sådana här dagar när det är för mörkt att fotografera inomhus får man leta sig ut till andra ställen.

Dekorerade en korg med granris och äpplen och kände direkt att detta skulle
passa fint att fotas i den gamla bakstugan. På en gammal pall gjorde den sig bra!

Och jag gillar verkligen min nya korg, visst är den vacker?

Korgen hittade jag hos
Modesto.

3

Denna söta lilla gran med LED-ljus hittade min käre sambo och
tyckte att vi skulle ta med oss hem.

Och jag måste säga att den passade riktigt bra i vardagsrummet och den lyser så fint när det är mörkt.
Granen hittade vi på ICA Maxi av alla ställen. Ett litet tips!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ohh så fina bilder och så fint ljus det är i bilderna, gillar framförallt det med skålen och granbarret i =D

Ja, precis, man får försöka slå dövörat till, samt tack <3
kramar

angie sa...

sooooo sü0e bilder!!!!! liebe grüße von angie aus deutschland