{ Arbrå Ångbageri – Citronkakor }

1

Ännu en burk har fått komma till min samling. Denna gång en gul sådan med innehåll av citronkakor.
Blev så glad när jag såg att Aftek hade fått in dessa och till ett lägre pris än många andra.

66 kronor fick jag betala för denna burk och jag har sett att de säljs på andra ställen för bra mycket mer.
Så ett hett tips är att åka till Arbrå och den mysiga butiken Aftek om ni vill köpa denna burk till ett bra pris!

Det slank även med ett te med smak av tropiska frukter, smultron och grädde.
Ska bli spännande att testa senare.

Jag gillar att handla lokalt och försöker göra det så mycket jag kan.

2

Och kakorna, de är riktigt goda! Lagom smak av citron och
sådär kripsiga och spröda som passar småkakor.

Gillar verkligen färgen på denna burk. Den är inte så skrikigt gul utan åt det lite mörkare hållet.
Perfekt för mig som har gula tapeter i köket!

3

Inga kommentarer: