{ Onsdag Eftermiddag }

3

Idag plockade jag med mig ett gäng prylar och knatade ut till bakstugan för en liten
spontan fotografering bara sådär.

Vackra stilleben fungerar alltid när inspirationen tryter. Bara plocka ihop något av det man har hemma,
ställ upp dem på något fint ställe och ta bilder.

10

Just bakstugan är perfekt för fotografering. Det är fönster från flera håll och det är fullt
med gamla prylar som jag kan ta med i mina bilder.

2

Dessa plåtburkar från House Doctor är nya och jag gillar dem skarpt, de är så snygga!

9

Den snygga kudden från Hemtex fick också vara med på ett hörn.

11 
De blå skålarna har jag visat förut. Köpte fyra till nu när vi fick in dem i lager igen.
De är väl använda och de fungerar till så mycket.

När det serveras tacos här hemma passar de perfekt! Med alla tillbehör som ska
ha en egen liten skål.

4 8   
Gamla lyktor är så charmiga och de står nu uppradade på vedspisen.
Under sommaren och hösten brukar vi hänga ut några på grenar i träden alldeles utanför bakstugan.

Inga kommentarer: