{ Eftermiddag i Ladugården }


Det händer inte alltför ofta att jag lägger upp bilder på mig själv. 
Men jag vet hur jag tänker kring andras bloggar, det är ju kul att se hur personen
bakom bloggen ser ut och se vardagsbilder som dessa. 

Så därför bjuder jag lite på mig själv idag! 

Efter jobbet for jag hem och bytte om till ladugårdskläderna och satte igång
mitt andra jobb. För tillfället har vi strax över 20 kalvar i ladugården som är hungriga vid
den tiden på dagen. Och lösningen på det är att vi kärrar in gräs med skottkärra. 

Det tar sin lilla tid kan jag säga! Det är tur att det bara är tillfälligt. 
Vi tog kalvarna ifrån deras mammor förra helgen och för att de inte ska smita
till varandra så måste vi stänga in kalvarna. 


Vi har även två mindre tjurar inne i ladugården. 
Wille 1 och Wille 2 ;) Ingen bra fantasi där inte... 


Inga kommentarer: