{ Första Advent }


Lite såhär dagen efter smyger jag in ett inlägg om första advent. 
Det är helt okej att göra så om man jobbat hela helgen och inte förberett ett inlägg tidigare ;)

Så tidigt imorse, precis när det börjat ljusna packade jag ner dessa prylar
i en ryggsäck och gick bort till Björkbacken för att fotografera.  

Det var inte det lättaste att få ljuset att brinna. Trots att det inte blåste så mycket, 
så blåste det tillräckligt för att inte vilja brinna riktigt. När jag väl fick fart på lågan 
skyndade jag mig att knäppa av några bilder! 

Och jag kan lugna er med att säga att jag slängde de använda
tändstickorna på isen nere vid sjön när jag var klar!


De söta tomtarna har jag haft i flera år och de är 
fortfarande några av mina favoriter till jul! 

 


2 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh verkligen mys över bilderna, så fina =D

Sandra sa...

Så härliga bilder! Superfin adventsljusstake med :)