{ Bland Granar och Tallar }


Efter en kort ridtur på förmiddagen så kunde jag inte låta bli att 
ta samma runda med kameran lite senare. 

Det var så oerhört fint i skogen idag med frosten som låg kvar och det glittrade överallt. 
Solen försökte ta sig fram genom molnen.   

Vi har lite tur på så vis att vi bara behöver korsa landsvägen rakt över för att 
ta oss ut till skogen med hästarna. Och därefter får vi slingra oss fram genom stigar som
på bilden ovan. Eller köra lite "offroad" som det också brukar bli.


Frost på grankvistar, det kan inte bli så mycket vackrare... 


Att gå ut i skogen såhär med kameran gör att jag kan hålla mig sysselsatt hur länge som helst. 
Jag kan liksom inte få nog och knäpper av en hel del bilder. 

Sådana här vackra dagar gäller det att ta vara på och jag är glad att jag var 
ledig just idag! 





1 kommentar:

Mirre sa...

Men ohh så vackert och mysigt då du skriver du var och red innan, man ser det framför sig