{ Det här med frisyrer }


Jag är inget vidare alls på detta med frisyrer. Oftast har jag håret uppsatt 
i en enkel hästsvans eller utsläppt med luggen dragen bakåt med hjälp av en hårnål.
 Kliver oftast upp kl. 04.00 på vardagarna när jag ska till jobbet och då har man inte så stor lust att
tillbringa lång tid framför spegeln. Så enkelt som möjligt ska det vara! 

Nu när jag har axellångt hår blir det lite svårare att fläta, 
annars tycker jag att flätor är riktigt snyggt! 

Något jag skulle vilja lära mig är att göra inbakade flätor. 
Det är säkert inte alls svårt, men man ska ta sig i kragen och försöka också!


I höstas klippte jag av strax över en decimeter och denna vinter har jag sluppit
alla tovor i håret som jag annars alltid fått kämpa med vintertid. 

Så skönt! 

1 kommentar:

Mirre sa...

Jag istället gjorde ganska mycket fisyrer förr, men nu är jag för korthårig så jag kan inte göra flätor längre, jo i luggen då =D