{ Ledig måndag }



Så skönt det är med en ledig dag såhär i början av veckan. 

Idag tog vi oss en sovmorgon, välbehövligt! Och när man vet att man ska kliva 
upp tidigt resten av veckan så kan man gott unna sig. 

Djuren fick nyhalmat idag. Det märks att det är lerigt åt dem ute,
de använder ligghallen mycket. Så det går åt en hel del balar. 




Passade även på att fylla vedlådan inne.

Är det något jag gillar så är det att tända i kakelugnen på kvällarna
både ljudet och värmen är så härligt! Eldar vi på kvällen så är den fortfarande ljummen
på morgonen.  





Ny vecka och nytt blad i kalendern.

Nu i helgen har jag passat på att fota lite inför nästa helg, då det är 
första advent. Jag gillar att ligga lite före och förbereda, så nu finns bilderna i lager
och det är bara att knåpa ihop ett inlägg.

Jag ska även denna vecka jobba längre dagar och det är mörkt när jag väl kommer hem. 
Därför känns det toppen att inte behöva bry sig om fotografering i veckan. 

1 kommentar:

Mirre sa...

Ja underbart att vi kliver in i advent och julmånaden nästa vecka, underbaraste månaden =D