{ De bästa från Instagram }



Jag använder mig av Instagram flitigt och under detta år som gått har antalet följare ökat
drastiskt. Det är ett bra sätt att samla sina finaste bilder på och jag blir så glad över den fina 
responsen. Alla fina kommenterar som droppar in. 

Bilderna i detta inlägg är de mest populära under 2016, de bilder som fått 
flest Gilla-markeringar. Och jag förstår varför just dessa bilder gillas, för de tillhör
mina favoriter också!




En av de vackraste dagarna denna vinter, dock också väldigt kall. 
 



Adventsbilden blev jag väldigt nöjd med. Ljuset var obeskrivligt vackert den
eftermiddagen och hade det inte varit så kallt hade jag kunnat tillbringa någon timme till
nere vid sjön. 


Här nedan ser ni de nio bilder som 
fått flest Gilla-markeringar:



Inga kommentarer: