{ Att kunna få sin egen bild som poster }



Just nu pågår en tävling på jobbet där priset är att få sin egen bild som poster. 
Den postern kommer sen att tryckas upp i mängder och säljas i alla butikerna. 

Jag var såklart tvungen att skicka in några bidrag, hur coolt skulle det inte vara att 
få se sina egna bilder och veta att folk kommer att hänga de på väggarna hemma?

Man kunde skicka in en eller flera bilder och det var så svårt att välja ut.
Bilderna ska ju vara så neutrala som möjligt, vem som helst ska kunna köpa postern.



Jag fick upp några favoritbilder i huvudet direkt när jag såg mailet ang. tävlingen. 




Ett par av bilderna jag tog i helgen skickades med som förslag. 

Även om jag inte skulle vinna tävlingen så funderar jag på att trycka upp denna 
bild ovan och hänga här hemma. 




Några bilder som har ett par år på nacken fick också hänga med. 




Vi är många som jobbar inom företaget, så det kommer nog att bli hård konkurrens. 
 I november kommer en vinnare att utses och just nu känns det långt dit.

 Detta skulle vara så roligt att vinna!

Inga kommentarer: