{ Att vara ute i rätt tid }



Idag vaknade vi tidigt och åt frukost medan det var fortfarande var mörkt ute. 
När det började ljusna såg jag att det var dimma över sjön. 

Det var inte så mycket att fundera på, utan jag tog kameran och skyndade mig ut. 
Alldeles innan solen kom fram var jag nere vid sjön och det var så vackert!

Och kallt! Det måste ha varit minusgrader inatt, 
för det var frost i gräset och kyligt i luften. 





När solen väl dök upp blev det en väldig fart på dimman, som såg ut
att dansa över vattnet. Sådant här kan jag sitta och titta på hur länge som helst. 

Vattnet låg alldeles stilla. 




Så obeskrivligt vackert!






Det gäller att vara ute i rätt tid och det kände jag att jag var denna morgon. 
Jag fick se när solen kom fram, när dimman fortfarande låg kvar. 

En bra start på dagen!

1 kommentar:

Frugan E sa...

Magiskt! :O Så vackra bilder..!