{ Promenad i skogen }



Jag blev så glad när jag slutade från jobbet och såg vilket fint 
väder det var ute. Frosten låg fortfarande kvar och solen hade ännu inte kikat fram. 

Så det var bara att skynda sig hem! 
Alldeles perfekt väder för en skogspromenad. 

Det känns som om det var evigheter sedan nu. Det är inte samma
sak att gå i skogen när det regnar och är mulet. Helst vill man ju ha fint
väder så att man kan strosa omkring. 

Jag har alltid kameran med mig och mitt mål när jag är ute och går är inte 
att gå långa sträckor. Utan det är att njuta av naturen, den friska luften. 

Så även om jag har varit ute i flera timmar, så brukar det inte betyda att jag gått särskilt långt. 
Jag stannar ju och fotar en hel del också. 




Solen lyste in så fint mellan träden och torkade bort det sista av frosten. 




I skuggan var det fortfarande fruset. 






Temperaturen var alldeles lagom för en promenad idag. 



Inga kommentarer: